تکنولوژی

هر آنچه راجب رک باید بدانیم

هر آنچه راجب رک باید بدانیم

هر آنچه راجب رک باید بدانیم

در جهان امروز با پیشرفت و گسترش تکنولوژی نیاز به امنیت و حفاظت نسبت به گذشته به مراتب افزایش قابل توجهی یافته است. در این مقاله می‌خواهیم به معرفی، کارایی ومزایای استفاده از محصولی بپردازیم. که آسودگی خاطر و امنیت مصرف کنندگان تجهیزات شبکه را افزایش می‌دهد. علاوه بر آن هزینه‌های آینده پیش رو را کاهش می‌دهد. در ادامه برای آشنایی با این وسیله با ما همراه باشید.

رک چیست؟

رک در واقع یک محفظه کوچک می‌باشد که نسبت به نیاز مصرف‌کنندگان دارای سایز و اندازه‌های متفاوتی می‌باشد و برای قرار دادن انواعی از وسایل شبکه که در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت استفاده می‌شود. به بیان ساده‌تر تهیه رک جهت حفاظت دستگاه‌ها برای به وجود نیامدن خطرات احتمالی کاربرد دارد. رک‌ها دارای ارتفاعات و ابعاد استانداری هستند. به آنها یونیت می‌گویند. و هر یونیت معادل 4.4 سانتی‌متر یا 1.7 اینچ است.

چه وسایلی داخل رک قرار می گیرند؟

سوییچ – بلنک پنل – روتر- پچ پنل. کابل های شبکه –  مودم – استوریج – یوپی اس. فایروال – اکسس پوینت

#gallery-3 {
margin: auto;
}
#gallery-3 .gallery-item {
float: right;
margin-top: 10px;
text-align: center;
width: 33%;
}
#gallery-3 img {
border: 2px solid #cfcfcf;
}
#gallery-3 .gallery-caption {
margin-left: 0;
}
/* see gallery_shortcode() in wp-includes/media.php */

موارد قابل توجه برای استفاده از رک؟

با وجود رک شما دسترسی راحتی به تجهیزاتتان خواهید داشت. و به همین ترتیب باعث ایجاد یک نظم و و انضباطی شده و از فضای محیط تان را استفاده ی اضافی نخواهید داشت. در صورتی که نیاز به دسترسی به یکی از تجهیزات خود داشته باشید. خیلی راحت سراغ رک رفته ، و از نظم ،چینش موجود لذت می برید. زیرا ، رک دارای قابلیت کنترل دما ،کنترل رطوبت و حفظ وسایل از نشست گرد و غبار می باشد.همچنین دارای فنی می باشد. که هوای داخل بدنه را مناسب نگه می دارد. رک در صورت بروز بلا های طبیعی از قبیل زلزله و یا ضربه دیدن تجهیزات ، سرقت. دسترسی افراد نامربوط امنیت را برایتان به همراه دارد.

از رک در کجا استفاده می شود ؟

این دستگاه هم در شبکه های خانگی (برای اطلاعات بیشتر میتوانید. مقاله ی رک در شبکه های خانگی  را مطالعه کنید. و هم در شبکه های گسترده و حرفه ای نظیر : شرکت ها ، انواع سازمان ها و اداره جات .. قابلیت پاسخ گویی به نیاز مصرف کنندگان را دارد که لازم است. متناسب با نیاز خود در تهیه ی رک توجه کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *